Au Pair France

Gaah har superspännande nyheter!!

Jag har blivit erbjuden jobb som au pair nere i Biot, södra frankrike. Familjen är vänner till mina morföräldrar och dem har frågat om jag vill komma ner. Dem har 3 pojkar i åldrarna 9, 7 o 1,5. Vet inte hur jag ska reagera, såklart så vill jag åka tänk vilken chans lixom sen så kommer jag kanske få lov att skjuta på USA ett tag eftersom jag inte kommer kunna vara hemma o jobba å spara pengar. Visst så har jag pengar sparade men inte så mycket som jag skulle vilja ha sparat innan jag åker så därför hade jag ju tänkt jobba ett tag till fram till nästa sommar. Så det är lite tråkigt men chansen att få vara kring barn och uppleva Frankrike väger starkt upp emot det. Och så blir jag en erfarenhet rikare också 😄


Vad tycker ni, hoppas få höra era tankar kring det hela så lämna gärna en kommentar 😊

 

bilden är från google och föreställer vattnet kring Biot där jag kommer hålla till 😉

• Kategori: FrankrikeTaggar: Au Pair, Drömmar, Frankrike, Franska Rivieran, Once In A Lifetime, Overkligt; • Kommentarer (0)

Kommentera här: