Jaha, vad nu då?

Jaa hörrni det är 2 veckor kvar här nere i Spanien jag hade 4 böcker med mig ner och jag har läst ut 3 av dem. Den jag har kvar är City of Ashes och den har jag ju redan börjat på sen tidigare så vette tusan hur jag ska klara mig, detta händer varje år jag är ner. Jag har med mig böcker men sen så blir jag utan iaf under de gånger vi är här längre perioder...
Så jag kommer väl få uppsöka en bokaffär o köpa några nya 😆

Men vill ni ha någon liten recension på någon av dem jag läst så får ni väl säga till, men skulle tro att jag slänger upp dem när jag kommer hem så ni får väl vänta ett litet tag, men det gör kanske inte så mycket? 😉


Nu ska jag slänga igång en film, det är väl det som suger att vara här själv man hittar inte på så mycket på kvällarna 😕


Puss på er iaf 💋

 

Böckerna. vänster -> höger

The Lying Game - Sara Shepard

The Fame Game - Lauren Conrad

The Golden Lily - Richelle Mead

• Kategori: AllmäntTaggar: Böcker, Lauren Conrad, Richelle Mead, Sara Shepard, Spanien, The Fame Game, The Golden Lily, The Lying Game; • Kommentarer (0)

Kommentera här: