Släktträff

Hallå där ute,
 
Kom hem ifrån Spainen igår vid lunchtid, landade i Västerås och mamma o pappa var på plats och hämtade mig. Flög med RyanAir, avskyr att flyga med dem men eftersom det var enklast med skjuts från Västerås så fick jag offra mig. Underhöll mig själv under resan med att kolla på TCA och VMA, hehe :D
Väl framme så drog vi ut till erikslund och åt lunch och sen så var vi till kusin min och fikade innan vi begav oss hem igen :)
 
Idag sen så har vi varit iväg på släktträff på min pappas sida, vi var ute i Hovnäs och käkade o så. Inget större men endå roligt att se alla som man är släkt med (eller inte alla men nästan) ;)
 
Nu ligger jag hemma på soffan och kollar på film. Imorgon så åker jag till Leksand för att träffa Madde å alla andra som känner för att träffa mig blir nog ett besök på skolan också och kanske ett till förskolan :))
Och sen så blir det en fullproppad vecka med hårfix, packning, västerås m.m innan  jag åker på lördag morgon :)
 

Kommentera här: