Timrå

Halli Hallå!
 
Var upp en vända idag till Timrå för att dumpa av brorsan som ska spendera 2 veckor där uppe på hockeyskolan som hjälptränare för målvakterna, han är ju "gammal" målvakt. Vi känner han som är uppe där och är ledare så han fixade så att johan skulle få vara där uppe. Jag skulle också ha vart däruppe men i restaurangen men pga de ekonomiska besvären som Timrå IK har haft så flytta dem maten till skolan som ligger bredvid hallen och jag behövdes inte...
Vi åkte i alla fall vid typ halv 9 och kom nästan precis hem. Tar ungefär 4h hemmifrån här till Timrå så jag satt och kollade på film och läste efter vägen. Såg på Spring Breakers (hade inte sett den än, och hur sjuk är inte den. Någon som sett den??) och så läste jag Beautiful Demons som är första delen i en serie som heter Peachville High Demons. Den finns ute på iBooks och är typ 200 sidor så läste ute den rätt fort men den var bra och kommer defenetivt läsa nästa del, vill ni att jag ska slänga in en review på den?? Lämna bara en kommentar isf så fixar jag det ;)
 
Nu har jag tänkt mysa ner mig med lite pringles och Heroes, en annan av mina "sommarserier" som jag återupplever. Om ni följer mig på instagram så vet ni att jag har en liten nostalgitripp just nu när det gäller serier :P
 
Puss på er ♥
 
Min lyckokaka som jag fick igår förresten när jag och bror min var och käka ;P
• Kategori: AllmäntTaggar: Beautiful Demons, Böcker, Heroes, Hockey, Sommar, Spring Breakers, TV-Serier, Timrå, iBooks; • Kommentarer (0)

Kommentera här: