Naglarna

God Morgon på er,
 
Jag ska alldeles strax sätta mig i bilen och bege mig till Marita som gjorde mina naglar till studenten, trivs jättebra med dem (det är akryl) så ser ingen poäng med att ta bort dem, dock vill inte dem själva sitta kvar. Hade 2 naglar som var nästa lite för korta när jag gjorde naglarna för att tippen skulle fästa. Dessa 2 naglar har gått av: tummen igår, pekfingret förra veckan. Båda höger hand, sen så har båda mina lillfingernaglar lossnat, en förra veckan och den andra i natt. Vakna nu på morgonen och då hade den lossnat nere och "hängde" löst x)
Vet inte om det är för att jag fortfarande är  ovan det händer eller om det bara inte är meningen att jag ska ha "extra" naglar :P 
 
Nee ska göra det sista nu sen så åker jag nog, kommer hem sen ikväll igen. Slänger kanske in den där recenssionen då som jag lovade för någon vecka sen då ;)
 
Puss ♥
 
Mina naglar när dem var nya - mina duktiga målarkunskaper dock :P
Mina naglar nu, vet inte hur bra ni ser bara ;P

Kommentera här: