One Direction

Har precis vaknat här i sthlm efter en grym dag igår :)

Åkte masexpressen (buss) igår istället för tåg och allt flöt på bra tills bussen kom till Haga, där var det trafikkaos... Jag skulle börja 16.00 (skulle börjat 16.30 när jag boka bussen) så jag kände mig lite stressad när bussen var framme vid terminalen 15.40 och det tar 20min m pendeln från centralen till portarna på Friends men allt gick bra till slut iaf✌
Sen så efter vi slutat runt halv 10 så fick vi lov att stå och vänta ett tag på en ansvarig för det var problem m våra kassor och vi kunde inte göra dagsavslut :s Och vilken låt börjar spela medans vi bara står där och hänger om inte Litte Things ❤, ni har ingen aning om vad den betyder för mig. Så då var jag tvungen att kolla, vi får egentligen inte kolla under tiden vi jobbar men min ansvariga sa okej så då smet jag iväg och det var MAGISKT om man får säga så varenda mobil/lysstav i hela Friends Arena var tända. Knäppte ett kort med min superbraiga mobil men den är långt ifrån bra 😋
Så om ni befann er på Friends igår, skatta er lyckliga för ni fick se en grym konsert, själv ångrar jag att jag inte köpte biljetter. Är inget fanatiskt fan som den flesta var igår (dem början skrika så fort dem kom in, för en bild på TV av killarna 😓) men nog allt tycker jag dem är bra allt 😉

Dagen idag ska spenderas med att bara chilla (kolla serier och läsa Mortal Instruments)😉
Sen imorgon så kommer Jessica ner och vi ska ha en dag på stan, vi ska bl.a gå igenom balklänningar (igen) och se om det har kommit något nytt och om min favvo finns kvar fortfarande för sen på lördag kommer mamma ner och vi ska fira Micke (min mosters man) och KÖPA balklänning (äntligen) 😝

Nu ska jag käka lite frukost och sen sova ett litet tag till tror jag nog x)
Puss o kram ❤

 
 
Little Things ❤
(Med sämsta kameran, saknar min SIII)
• Kategori: AllmäntTaggar: Friends Arena, Jobb, Little Things, Masexpressen, One Direction, Stockholm; • Kommentarer (0)

Kommentera här: