Shit

Jag har snart varit här nere i en månad, shit vad tiden går fort...

Känns dock som att det är så mycket mer som jag vill göra och se innan jag åker hem...
Jag vart tillfrågad av min vän grissell om jag vill med henne till Barca i början av november för hon ska fira sin födelsedag, dock jobbar pappan då så jag kan inte följa med :/ Så det får blir ett besök där på vår roadtrip Jessica ;)
Annars så rullar dagarna på normalt, P hade playdate idag när dem kom hem från skolan, gick jätterbra :)
Själv så satt jag när jag var ledig och tänkte lägga upp lite bilder från akvariet i söndags men som vanligt så funka inte internet i datan, men jag lovar att så fort det funkar så ska jag lägga upp dem :)
Det blir fullt upp nu o några dagar fram över, pappan ska iväg och jobba borta i 2 nätter o kommer hem på fredag så det kommer vara full rulle här till dess. Sen till helgen så är jag ledig, har inga större planer. Ska träffa Pia o Imogen (och kanske Oana) på Marineworld på söndag :)

Men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen och kolla på Revenge från i söndags, älskar att det är höst å alla serier börja igen. På torsdag så kör vi The Vampire Diaries OCH The Originals (torsdagar kommer deff vara min favvokväll) :D

NattiNatti ❤️

Kommentera här: