BUCKETLIST

 
 
Universal Studios
 
Alltså jag är inte så big on carousels men jag har bestämt att någon gång så måste jag ju komma över det och vad bättre än universal studios och allt som finns där att uppleva samt alla deras "karuseller" som verkar extremt roliga :P Tror jag bara behöver ha rätt person(er) med mig så att man får en rolig upplevelse :)
Det jobbiga eller vad man ska säga är ju det att jag vill både besöka den i Orlando och i Hollywood så kanske får bli Orlando under mitt å i DC och Hollywood under min resemånad.
Anleningen till att jag vill till Orlando är ju för att där finns ju också "world of harry potter" som jag enkelt väljer att kallad det och den finns inte i hollywood... Där du kan hitta Hogsmead och Diagon Alley (öppnar i sommar) bl.a. Så det skulle jag lätt kunna tänka mig göra men frågan är ju då bara när och hur jag ska hinna, vill nämligen se lite andra saker i Orlando samt Miami typ. Får kanske ta några dagar av min månad och börja i Florida kanske och se ta mig vidare till västkusten och sen tillbaka till östkusten, haha ;P
 
Nu ska jag krypa till sängs (så fort Story of my Life är klar på VH1 :P), natti natti ♥

Kommentarer:

1 Anna:

Åk dit!!! Det är grymt, jag var där 2012. Stod i kö för att åka attraktionen inuti Hogwarts i ungefär 3,5 timme men det var så värt det. Räkna dock med en del köer... Upplevde det dock som att det var mer kö i Florida än i Hollywood men det beror kanske på. :)

Svar: Haha, jag ska komma ihåg det ;) men så är det väl alltid på sådana ställen egentligen mer kötid än åktid, haha :p
Jennifer

Kommentera här: