VS

 
Igår efter jobbet så åkte jag till metron och hämta upp Megan och sen så drog vi till Tysons  och spenderade kvällen där. VI började med middag på foodcourt (pizza) sen så gick vi i butikerna och kollade. Jag var in på VS och köpte mig en BH, bodymist å bodylotion samt handsprit på Bath & Bodyworks :). Visar sig att här i USA så är jag 2 kupor större än hemma i Sverige samt en strl mindre runt om. Vet inte om det är bra eller dåligt, finns ju inga roliga BH:ar att köpa när man är så stor heller... :/
Men iaf så hitta jag en jättefin i rosa med svart spets, hihi :P
 
Just nu så sitter jag hemma men ska snart åka och jobba, låter konstigt att säga åka och jobba med barnen är iväg på playgroup just nu vid wolf trap och dem ville stanna där så ska åka dit och möta dem till 12 :)
 
Tänkte jag ska slänga in ett inlägg som kommer lite senare ikväll om gårdagen också, vi var ju in till Washington jag och barnen igår och kolla på några av monumenten, dock så var det otroligt varmt om man jämnför med hur vi hade det tidigare i veckan så vi var alla 3 otroligt trötta när vi kom hem men det positiva var att dem somna utan problem på kvällen iaf :)
 
 
• Kategori: I USA, Shopping; • Taggar: Au Pair, Body Mist, Shopping, Tysons Corner, USA, Victoria Secret; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 OSLOFRU:

Ooh älskar Victorias Secret!

Svar: Oja, jag med! Känna farligt att ha ett så nära. Typ hela lönen kommer gå åt där...
Jennifer

Kommentera här: