Lördag

Lördag idag, äntligen helg!
 
Helgen ska penderas med Sofie å Jossan först inne i Georgetown och sen så blir det sleepover at Sofie. Känns lite wierd att inte personligen träffat Sofie utan bara läst hennesx blogg och så drar jag till henne på sleepover. Men skitsamma är man i USA så ska man göra det bästa utav det :P
 
Annars så jobbade jag till typ 9.30 igår. Började 12, hade playdate med Frida runt 2 och sen så drig jag kiddosen på bio. Allt för att få en så lugnt kväll som möjligt. Vi såg How To Train Your Dragon 2 och den var grym! :D
 
Annars så flyter dagarna på rätt lika just nu, nästa vecka har jag båda barnen hela dagarna eftersom Jackson inte har något camp så då blir det att pressa fram saker att göra, hehe :P
 
Nee, jag ska väl packa en overnight-bag och sen göra mig klar så jag bara kan åka in till Georgetown, vi sa att vi skulle ses runt 1 men om jag känner dem där rätt vi det här laget utan att egentligen träffat hälften av dem (Jossan var ju med på baseball förra veckan) så kommer något att hända så det blir ett screw-up i planer, förlåt om ni läser det här men se det från min sida ;) 
 
Så aa det är väl inte så mycket mer än det att berätta just nu, vi hörs väl imorn när jag kommit hem. Då så ska jag ut och testa TSX:en som jag ska börja köra och sen så var det prat om middag med Amanda å Frida eftersom Amanda fyller men vi får se hur det blir med det... :)
 
Hoppas det är bra med alla er där hemma (och ni här i USA som läser) :)
 
KRAM!
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Georgetown, Sleepover; • Kommentarer (0)

Kommentera här: