Tisdag

Imorse så började jag lite senare än planerat, barnen hade nämligen dentistappointment så min HM körde dem dit. När hon sen kom hem med A så var det bara för oss att vända om för då hade hon swimminglesson. Efter hennes simskola så drog vi hem och A fick lite lunch och nu så ligger hon upp i sin säng för en liten nap. Vi ska strax åka till Frida för en playdate innan vädret blir sämre, vi har värsta oturen med vädret just nu. Är jättefint på morgonen/förmiddagen men sen på eftermiddagen så är det typ storm med regn, blåst och åska :(

Igår så hamna jag o A mitt i stormen då vi var på väg ut på en sak men det var bara för oss att vända om och åka hem och det var inte heller det lättaste för jag såg inte längre fram än motorhuven räckte typ, inte kul :(
 
Ikväll sen så ska jag möta upp med Lara, en tysk au pair som bor i närheten men vi får se vad vi hittar på för skoj. Om vädret inte blir bättre så håller vi oss nog i närheten skulle jag tro...
 
Hörs!! 
 
1. A på hennes simskola - viktigt att kunna visa att hon faktiskt kan gå under vatten 2. Stormen som ni ser, inte kul att köra i...
 
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Playdates, Storm, USA; • Kommentarer (0)

Kommentera här: