Inslaget å klart

Skrev nyss ett inlägg men nu verkar det vara borta så får väl skriva om det istället då!
 
Hoppas att ni alla hade en trevigt nationaldag igår? :)
 
Själv så spenderade jag den med Madde samt som chaufför åt mammi y pappi. Jag åkte med dem ut till pappas jobbkamrat i Muren där dem skulle spendera dagen med att stapla ved, dricka öl och massa annat tok. Stannade kvar där ett tag innan jag tog bilen till Åsbo (där det jättestora dalahästen står om ni känner till den) för att ta en promenad längst . Åkte sen hem duscha och gjorde mig iordning för att åka in och hämta Madde och sen gå på "marknaden" som är inne i stan. Det var inte så mycket intressant så vi drog istället till Västerås och kollade på nya X-men med biljetterna som jag fick ifrån moster i veckan :) 
Filmen var riktigt bra så om ni inte har sett den så bör ni gå på den för det är ju som sagt både dem gamla X-men och dem "unga/nya" som är med i den :)
 
Idag sen så har jag pysslat med mina paket som ska med till USA så jag inte behöver hålla på med det sen då det inte finns så mycket tid till sånt kvar. På måndag är det lixom 2 veckor kvar :O
Vart rätt nöjd iaf, enda som jag är lite orolig för är det att jag köpt te som är lokalt härifrån om jag får ta in det eller inte. Någon som har erfarenhet av det sen tidigare? :)
 
Sen så lär jag också provpacka en gång så jag vet hur mycket allt väger eftersom jag åker till malmö på lördag nästa vecka och när jag kommer därifrån så är det 5 dagar innan jag åker varav det är midsommar också så vill ha koll på grejerna innan allt det inträffar! Sen så har jag också funderat på om jag ska checka in mitt handbagage (alltså lilla väskan) så jag slipper krångla med vätskor hit och dit samt smink och annat skit som man måste ha koll på MEN jag vill inte heller att jag ska komma till Newark o så har mina väskor hamnat i långtbortistan och jag är utan grejer helt och jag kan lova om jag skulle göra så då är det deffinitivt jag som kommer bli utan väskor med min otur... Så tips o förslag på det, vad är bäst tycker ni? :)
 
Nee så tipsa gärna på hur ni gjorde/tänker göra när ni flyger så man får en andra åsikt, är värt så mycket ;)
 
Bilder från dagarna
 
1. Från min promenad igår 2. Biochips är bästa som finns + Madde i bakgrunden mumsandes på popcorn 3. Mina paketlådor från gamla glossyboxs 4. Alla mina paket 

Kommentarer:

1 Josse:

Va snygga paketen blev!! :D

Svar: Tack, är supernöjd även om det var lite pilligt också :P
Jennifer

2 Josse:

När jag hade sätt hur fint du gjorde blev jag också så taggad så gjorde likadant ^^ (Fast slog in i blått papper och ska gult snöre, swedenstyle!)
Men satan vad det var pilligt ;)

Svar: Haha, men eller hur :P
Smart, mina band är ju "dalaband" typiskt för olika folkdräkter här omkring :)
Ser fram emot resultat ;)
Jennifer

Kommentera här: