More Presents

Idag så var jag och hämtade ut mitt paket m böckerna som jag beställt till barnen. Det kom i onsdags förra veckan men kunde jui nte riktigt hämta ut det då så var in idag och hämtade det. Kommer att betälla et tpaket till däreifrån innan jag åker med sista delen i Mortal Instrument samt en guidebok över hela USA. Den är i pocket så väger inte så mycket plus så är det nyutkommen så man vet att den kommer vara uppdaterad o full med saker att göra, vilket påminner mig om att jag ska avsluta min bucketlist också är lite kvar på den, hehe ;)
 
Annars så kom min mors dag glossybox idag som mamma ska få. Eller hon fick den idag då jag inte orkade gömma undan den och sen glömma bort den väl på mors dag x) Hon vart väldigt nöjd iaf dock så sa hon väl att det var några produkter som hon inte direkt brukar använda t.ex blushen som var med :P
 
Ok, nu ska jag typ gå och packa upp min resväska så det är gjort å jag vet vart jag kommer ha alla mina kläder när det väl är dags att packa igen, har funderat på att vakumpacka mina grejer. Någon som har erfarenhet av det och kan säga om det är lönsamt eller inte? Är lite rädd att allt kommer bli så skrynkligt o så kommer man behlva stryka allt innan man kan använda det..
 
 
Jag höll det simpelt på böckerna och köpte Emil o Pippi. Emil är en "klassisk" bok och Pippi är som en seriebok vilket är lite kul. Sen så köpte jag också pysselböcker som jag själv tycker kan vara riktigt kul att ha :)
Sen så är det också den engelska verisonen av Sju Sorters Kakor som jag lärde mig baka med när jag var mindre så hoppas att den kommer användas till samma sak där borta :)

Kommentarer:

1 Veronica:

Vad roligt :)

Svar: Jaa verkligen! Hoppas att dem tycker om dem bara :P
Jennifer

2 Elin:

Vad kul, ska kanske köpa något liknande till min 2 åring :)

Svar: Det gör du rätt i, även om dem inte kan läsa själva så kan man ju läsa för dem o pysselböcker är alltid kul + ger dem chansen att varva ner lite om det behövs :)
Jennifer

3 Linnéa:

Hej! Är det svenska eller amerikanska mått i den engelska boken av sju sorters kakor? :))

Svar: Det är svenska i första hand och inom parentes så står det i amerikanska mått, var lite orolig innan jag köpte den men var in på akademibokhandel och kollade :)
Jennifer

Kommentera här: