Yttligare 1 månad!

Om 1 månad idag så kommer jag alltså befinna mig hos familjen i Vienna! :D
 
Annars så har det varit lite slappt med bloggandet nu i ett par dager men det har inte heller hänt så mycket så har inte varit något at skriva om...
 
Jag har mest njutit av det fina vädret dem dagar vi har haft det i slutet på förra veckan. På lördagen låg jag ute i prinncip hela dagen och sen på söndagen så var jag iväg och röstade m resten av familjen och sen så var vi till Västerås och Johan köpte kostym till sin student (kan inte fatta att ha tar studenten om 3 veckor :O) och jag köpte vakumförpackningar som var lite större än vad jag trodde, tur att man drar ur luften ur dem för den hänger ut typ 5cm på resväskan x)
 
Sen så har det väl inte varit så mycket mer. Jag köpte presentpapper som jag ska använda och slå in mina boxar till paketen. Jag vet inte om jag har sagt det men jag prenumererar ju på GlossyBox så får ju lådor som bara ligger å tar plats annars, men nu har jag byggt upp ett lager på typ 4-5 boxar så det är perfekt då dem är 4st i familjen. 5 om du räknar med hunden men jag vet inte om det är att ta det ett steg för mycket å köpta något åt han, eller vad tycker ni? ;)
 
Men som sagt annars händer det väl inte så mycket, kommer lite kompisar hit på lördag och så ska vi grilla, typ lite hej då typ innan det att jag ska åka och sen på tisdag nästa vecka så åker jag till stockholm för att sen vara på ambassaden kl 9 på onsdagmorgon :)
 
1.Torsdag ute i solen (klockan var 17.30 när bilden togs) 2. Nöjd tjej som nyss röstat 3. Just ja rensa mina sminkväskor i samband med att jag plocka reda på alla mina grejer från Leksand (var på tiden lixom, 11,5 månader sen jag flytta) 4. Presentpapper, hoppas det blir bra när jag får pysslar samt m mina dalaband i blått! :) 5. Var konkursförsäljning så mamma köpte yogamatta åt mig som jag kan ha när jag går på BodyBalance :D
 
 

Kommentera här: