Halloween

Så nu tänker ni oj vad kul hon måste ha haft det, spendera halloween i USA lixom MEN jag kan säga som så att det var rätt ointressant x)

Jag hade ju kunnat haft det roligare än vad jag hade det säkert men jag var hemma och delade ut godis till alla barnen som kom till huset och sen så satt jag mig ner och kollade på Catching Fire innan jag gick och la mig strax efter typ 12 elr nått x)

Jag har lixom aldrig varit så mkt för halloween så därför var detta inte så konstigt heller, vilket som sagt kanske låter konstigt med tanke på att jag är i USA och ska uppleva USA till det fullaste men det gjorde mig lixom inget att stanna hemma och dela ut godis för det är ju också lite amerikanskt typ :P

Mne jag gjorde iaf lite pumpkin carving med barnen innan dem begav sig ut på trick or treating :)
 
1.Så vi hitta en riktigt stor pumpa för bara 15$ 2.Frankenstein 3.Dödskalle 
Barnen hitta ett glow in the dark set på Giant som dem ville testa så vi gjorde det, vet bara inte om det funka eller inte för vi blev inte klara till fullo, jag gjorde dödskallen men tände dem aldrig...
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Catching Fire, Halloween, Pumpkin Carving; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Stina:

Men vilket fusk !!! Mallar att skära efter 😘😂😜Kramar

Svar: Haha, men såklart :P
Jennifer

Kommentera här: