Snowday wihoo!

Änny en snowday idag, denna är pga clearing of parking lots m.m. :s
 
Igår så hade vi också snowday men den gick endå rätt fort. Barnen var över till en kompis och lekte och vi vuxna skottade sen gjorde vi lite påskcrafts och sen så kom kompisen hit på kvällen så det gick rätt bra endå :)
 
Idag så hade min HM tänkt ta dem och åka skidor vilket var typ det bästa jag hört, skulle starta lite tidigare men det spela ingen roll för jag skulle ha resten av dagen för mig själv typ :P
Tyvärr så verkar det som vägarna fortfarande är rätt dåliga så det vart inte av utan nu jobbar jag hela dagen istället :(
 
Föressten ha jag visat mitt nya inköp?? Köpte den för 2v sedan så nu har jag uppnått mina "viktiga" köp som jag ville göra här. En MK Selma och en MK klocka :P
 
Och en annan sak också, fick mejl igår om att det var dags att boka mitt flyg hem :O
Förstår ni, det känns ju totalt overkligt... Jag och Matilda satt lixom i onsdags och bokade vårt boende i LA på USA Hostel mitt i Hollywood, vi insåg faktiskt att vi bara har typ fortfarande över 100 dagar kvar här med våra familjer :o
 
Okej, mycket blandat nu och mitt batteri i datan håller på och dör och jag har fortfarande inte "bokat" biljetten hem än och ska hinna göra det också innan jag börjar nu 9...
 
Puss på er!
 
1. Boende bokas för fullt 2.Tweet från FCPS (skämtar dem eller) 3. Min nya klocka 4. Email från CC
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Flight home, Snow Day, Travelmonth, USA, Washington D.C; • Kommentarer (0)

Kommentera här: