Frukost i solen!

Sitter just nu ute på våran altan här och njuter av en frukost bestående av egengjorda chocolate chip pancakes å kaffe. Det är det som händer när man har huset för sig själv, blir nog samma story nästa vecka då jag också är själv för då ska jag iväg och fixa håret och sen åker vi några st till Bush Gardens på söndagen :)
 
Om ca 90min så ska jag åka och hämta Lina och Frida då vi ska åka till Leesburg Outlets och shoppa lite, lär ju passa på har ju bara den här och 2 helger till innan Dennie den nya au pairen kommer!.
Så vi får se vad dagen kommer bjuda på, det kommer kanske inte bli så mycket shopping utan mest tittande (ev en resväska) och suktande efter någon lite shoulderbag (haha jag och mina väskor alltså!)
 
Men jag slänger kanske in ett inlägg när vi kommer hem så får ni veta vad som vart handlat (lovar dock ingen ni vet ju alla hur sämst jag är på det här med bloggen :P)
 
PUSS!!
 
Får se om muffinsen äts eller om den får komma med som snack för dagen ;)
• Kategori: I USA, Sista Månaden; • Taggar: Au Pair, Chocolate Chip Pancakes, Food, Instagram, Kaffe, Leesburg Outlet, Muffins, Shopping; • Kommentarer (0)

Kommentera här: