Äntligen Fredag

Äntligen så är det fredag :D

Slutade klockan 13 idag och då så hämtade jag upp Johan från hans jobb och sen så drog vi hem (hehe)
Sen dess har jag kollat på sista avsnittet av Smallville (igen) och sovit lite.
Har även syndshoppat lite från NordicFeel ;)

Annars då, vad har ni för planer för helgen? Är ni på Bråvalla?
Eller ni kanske bara ska ta det lugnt efter förra helgens festligheter 😋
Själv så ska jag hämta ut mitt Sims 3 Semesterparadis imorgon i Borlänge och sen får vi se, vill gärna till Västerås och höra Oskar Linnros imorgon kväll. Dock har jag inget sällskap, någon som vill följa kanske? 😊
Menmen vi får se, kostar ju bara 60 spänn i inträde och då är det John De Sohn efter honom också så det är ju billigt och man får se bra artister ✌😉

Jag har i alla fall en hemmakväll idag, tänkte leta redan på en bra film. Antigen på TV:n, Viaplay eller på streaming :)

Ni får i alla fall ha en bra kväll, vad ni än ska göra :)
Puss ❤

Vart jag spenderar kvällen ;)

Kommentera här: