Tillbaka :)

Hej på er alla,

Vill bara börja med att be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat så mycket sen jag var på 1D (läs inte alls), men det har varit fullt upp i skolan och studenten närmar sig med stormsteg så har otroligt mycket att göra innan dagen S är här...
Så ni ska nog inte räkna med allt för många uppdateringar fram till dess att studenten är över, möjligen något kort mobilinlägg eller så men inget massivt...

Annars så är det rätt lugnt på Au Pair fronten, har varit till Pelikanen dem dagar jag har haft tid med det och lekt med den lite. Med själva ansökan så händer det inte så mycket heller, kan inte skriva så mycket mer än det jag har gjort fram till det att jag har gjort några fler timmar att referera till :)

I övrigt så är det ju Mors Dag idag, har ni gjort något särskilt för att fira era mammor? Själv om jag ska vara ärligt så har mamma fått en kram och ett grattis bara, kanske kan kännas som lite men vi har aldrig varit så seriösa på med det här mors-/farsdag... Vi var också till Sala och Salamässan och lyssna på Sean Banan tsm med mina kusinbarn. Och gud så nöjda dem var, själv har jag lite ont i högeraxel efter det att jag hade en av dem på axlarna nästa hela konserten x)

Menmen nu vet ni alla fall lite vad som har hänt med mig under de här senaste veckorna och jag lovar att så fort sommaren kommer så kommer jag kunna uppdatera lite mera ang ansökan m.m :D
Puss på er ❤

Kommentera här: