Bruce, hockey och en klänning

Sitter i min säng uppe i Leksand just nu och tittar på Sverige - Vitryssland. Får se hur det kommer sluta men vi hoppas ju på att Sverige vinner ;)

Bruce var förresten otroligt bra i lördags, såg inte så mycket av konserten genom gardinerna från Falcon Bar där jag var och jobbade, Men fick höra han och bara det var grymt :P
På söndagen sen så följde moster med mig in på stan och vi var in på Aksara och kollade på balklänning åt mig, hittade en jättefin kornblå klänning så om den finns kvar på lördag när jag och mamma ska dit så blir nog det min balklänning :D
I övrigt så är jag ledig från skolan imorgon pga solidaritetsdagen så då har jag tänkt att ta mig iväg till dagis och få ihop lite mera timmar. Har tänkt att jag ska ta mig till dagis (förskolan) i Fors (det är därifrån jag kommer) också och höra mig för om den har nå vikarieplatser eller nått till sommaren (så håll tummarna) :)

Nu ska jag försöka ägna mig lite åt hockeyn ;)
Kram ❤

Detta kan nog bli min balklänning :)

• Kategori: StudentTaggar: Au Pair, Balklänning, Bruce Springsteen, Skolan, Sommar, Sommarjobb, Stockholm, Vikariat; • Kommentarer (0)

Kommentera här: