Jag lever faktiskt

Såå tro det eller ej så lever jag faktisk även om jag inte har skrivit på typ 1 månad eller nått...

Det har hänt mycket saker både positiva och negativa saker men mer om det senare :)

Familjen och jag var nere i spanien i förra veckan och jag fick chansen att besöka min mormor å morfar lite vilket verkligen var toppen :)

Så när det kommer till alla bilder ni inte har fått se än så kommer dem, internet till min data har blivit bättre men jag måste sitta i vardagsrummet och det är sällan jag kan göra det ostört...

Men lite goda nyheter nu :D
Jag har en familj i USA som jag ska ha skypedate med senare idag om dem har möjligheten. Men kan berätta lite mer om dem och hur det gick imorgon ;)

Så nu vet ni alla fall att jag lever och lite sånt och så ska jag börja uppdatera lite bättre nu när jag har fått tillbaka lusten igen :)

Puss ❤️

Kommentera här: