Presenter

Nu på morgonen så var Jessica över med mina saker som jag beställde från henne när jag var där på hennes Partylite visning :) 

Så nu så har jag en present avklarad iaf och så får vi se vad jag mer hittar på :) Tittar på lite böcker bl.a till barnen och lite sådana saker :)
Skypade också med deras nuvarande au pair igår om vad hon hade köpt till dem och sen på fredag ska jag till Uppsala och träffa deras förra au pair och så ska jag försöka komma ihåg att fråga henne om lite tips också på vad hon köpte och vad hon kan rekommendera. Har ju svårast för pappan på vad jag kan köpa till honom lixom men så är det ju till Fars dag här hemma också, man typ frågar ens mamma vad en pappa kan behöva och så köper man det typ, haha x)
 
Förresten vad har ni alla för planer idag på Valborg då? Jag brukar själv bara komma på något i sista minuten när man träffar lite kompisar uppe vid fyrverkerierna typ. Har alldrig sett det roliga med Valborg egentligen så gör aldrig några planer, borde kanske gjort det eftersom det är sista valborgen hemma och nästa år så är det födelsedagskalas på denna dag ist. Min lilla flicka fyller nämligen år idag och blir stor tjej ska ni veta ;)
 
Visst är dem fina ljushållarna? :)

Kommentera här: