Måndag 25 Augusti

På måndagen sen så begav sig all ut med båten runt lunchtid och jag stannade hemma låg på bryggan och solade samt läste min lilla tunna bok (Sista Mortal Instrument ca 750 sidor).
 
Var riktigt skönt väder så jag badade även för första gången i sjön, det var strax över 20 grader så det var riktigt skönt. Alla andra av dem som var där hade våtdräkt för att hålla värmen i vattnet, antar att det var för jag var svensk jag inte tyckte det var kallt?
 
Sen när familjerna kom tillbaka så var det lite jobb, standardgrejer å sånt när man är runt barnen som man inte riktigt kommer undan. T.ex så var jag med Jackson ett tag när han fiskade lite från bryggan och sånt :)
 
Sen efter barnen lagt sig så spelade dem vuxna en runda av Cards Without Humanity, vet ni inte vad det är så föreslår jag att slå upp det för det är rätt roligt. Jag spelade inte för jag tycker det är lite wierd att spela just det med mina VF men jag kollar gärna på när dem spelar för det är rätt roligt :P
 
Så ännu en ointressant dag men endå kan vara värt att berätta om ;)
 
Nattinatti från mig för nu ska jag sova lite innan det att jag ska åka med och släppa av Amelia på förskolan imorn :)
 
1. Inte från bryggan men spendera ofta tiden såhär = anledningen till att boken är slut nu 2. Familjerna drar iväg i båten 3. Lek med barnen - sitta å lyssna på koncert

Kommentera här: