Pool o Polo

Igår så var jag med min VF på hästpolo. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle gå på polo men det var riktigt kul faktiskt :)
 
Jag gjorde detta på min lediga tid, jag skulle egentligen ha jobbat på kvällen men det visad sig att polo var "famlijevänlig" så jag tog barnen på dagen istället. Vi åkte till poolen där det var familjedag så det var massor av aktiviteter och tävlingar. Vi köpte oss grillbiljetter och så åt vi hamburgare och korv till lunch + så fick man chips, müslibar och läsk så barnen vad nöjda och så fick dem också massa priser för dem gick upp till DJ och dansa, haha x)
Dem hade iaf en superrolig dag och jag med om jag är ärlig. Det var lite kallt i poolen så J ville väl inte riktigt vara i så därför så var det perfekt med alla aktiviteter, A däremot var i en hel del, fick lov att sätta stopp på henne tillslut för läpparna vart alldeles blå x)
 
På kvällen sen då så drog vi iväg på polo, temat var egentligen 1980's prom och min värdmamma hittade klänningar som vi kunde ha men dock så passade dem väl inte riktigt så det vart byxdress från H&M för min del istället ;)
Polo var iaf mycket roligare än vad jag trodde att det skulle vara och även allt runt om var toppen :P
 
Nu så kommer snart Mathilda komma och då så ska vi åka till metron för att ta oss in till DC. Mathilda kom ju samtidigt som mig men hon har inte hunnit in dit än så vi tänkte åka in och sen så får vi se vad staden har att erbjuda idag :)
 
Hörs senare! 
 
1. Rockringstävling 2. Duckrace 3.Kvällens program 4.Polo 5. Älska ryggen på min byxdress
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Hästar, Polo, Poolen, USA; • Kommentarer (0)

Kommentera här: