Veckan i kort + Kanada inatt!

Hallå!
 
Vet att jag lova er en update under veckan, dock så har jag inte riktigt hunnit med det. Har jobbat till 7 om dagarna och sen så har jag i princip bara chillat hemma...
 
Men jag kan ge er en liten snabbis om veckan iaf :)
 
Måndag: Inga särskilda planer idag. Vi hade en playdate med Frida i parken som gick sådär. Jackson hade en lite halvtaskig dag och var inte på sitt bästa humör mot ett av Fridas barn. På kvällen sen så gjorde jag inget spännande direkt utan var typ hemma och chillade.
 
Tisdag: Idag så tog jag med barnen in till National Zoo i Washington. Vi skulle haft med oss en annan kompis (Cansin) men hennes ena tjej mådde inte så bra så det vart bara vi 3 som åkte in. Vi tog metron in runt 9.45 och kom fram till zoot runt 10.30 elr nått och sen så gick vi runt där tills 2.30 då vi gick ut åt lite fro-yo innan metron tog oss hem igen. På kvällen sen så var vi ut till Cheesecake Factory och firade Frida som fyllde 20 dagen till ära :D Hade en jättetrevlig kväll, vart bjuden på cheesecaken för att servitören gjorde fel på min beställning så jag fick lov att vänta på min mat tills det att princip alla andra vid bordet var klara med sin... x)
 
Onsdag: Om jag ska vara ärlig så kommer jag knappt ens ihåg vad jag gjorde med barnen på onsdagen. Vet att vi gick till biblioteket så dem kunde få sina kuponger från "Summer Reading Program". Joo just ja sen efter vi hade varit hem och ätit lunch så åkte vi och spelade minigolf eftersom barnen hade det som kupong, hehe :)
Sen på kvällen så slappade av med ett varmt bad och mina nya bok som jag läser "Rebels: City of Indra" som är skriven av Kendall & Kylie Jenne :)
 
Torsdag: Barnens kusiner är i stan så vi åker först till en park (Hidden Pond i Sprinfield) och utnyttjar ännu en av barnens kuponger samt deltog i ett program där dem fick lära sig om frogs & toads. Efter det så åkte vi vidare till barnens farmor å farfar och barnen umgick med deras kusiner hela eftermiddagen (= lätt jobb för mig).
 
Fredag (idag): Idag så börja jag 12 som vilken fredag som helst. Öppnar min telefon ser att jag har fått mejl från CC. Dem vill lägga upp min blogg på deras hemsida, superkul tycker jag! :D 
Efter det så åkte jag till Tysons och fixade min ögonbryn + köpte mig en tröja från Lucy Hale (ni vet Aria i Pretty Little Liars) kollektion för Hollister. Supersöt och passar min stil verkligen (om jag kommer ihåg det så lägger jag upp bild insta imorn). Sen på eftermiddagen så åkte vi åter igen till barnens farmor å farfar så dem kunde leka kusinerna (dem bor nämligen typ nära Boston elr nått så dem ses inte så ofta). Sen när vi kom hem så ställde jag mig o grädda swedish pancakes till middag + så vi kunde ha i bilen imorn. 
 
Så där har ni min vecka. Idag så har det varit mest fokus på Kanada o packning, vi åker som sagt bil dit och det kommer ta minst 12h vilket vi alla ser fram emot supermycket. Min iPad är fullproppad med podcast och jag har en del filmer nedladdade från viaplay som jag kan se så jag hoppas jag ska klara mig. Uppdateringar kommer nog vara begränsade till 0 för det finns tydligen inte internet (höll nyss på å stava internet med ä, bra att veta att min svenska är på topp här). Så vi får väl se vad som händer eller inte händer här på över en vecka. Men kameran är med så kommer absolut ta bilder, nämde jag också att vi ska åka till Niagara Fallen på vägen hem?? Ska bli så kul!! :D
 
Okej nu ska jag krypa till sängs, klockan ringer som sagt runt 4 inatt/imorn bitti. 
 
Godnatt USA och God Morgon Sverige! :)

Kommentera här: