Sammanfattning samtal #2

Jag vet att jag lova skriva igår efter samtalet men kände att jag behövde sätta mig ner och fundera lite vad jag tyckte och gå igenom samtalet i huvudet och se om jag kunde komma på något nytt som jag skulle vilja fråga dem till nästa samtal :)

Samtalet gick i allafall super, var lite nervös även den här gången, mest för att den här gången var pappan också med så var lite nervigt åter igen. Men det hela gick jättebra, tycker jag själv i alla fall :)
Just nu så håller jag på och ska prata med deras nuvarande och före detta au pair, så morgondagen kommer jag spendera med att prata med dem. Och det bra är att dem båda är svenskar så det kommer gå rätt så bra skulle jag tro ;)
Så nu ska jag sätta mig ner och fundera på lite frågor som jag kan ställa till dem och sånt :)

Men jag antar att vi hörs imorgon efter eller innan samtalet ;)

Puss på er o godnatt ❤️

Kommentarer:

1 Elin:

Hej! Jag är ingen stalker haha, klickade på din länk via någon annan au pair blogg, men, det här kommer verka helt random och "stalkerigt", men jag tror också att jag har matchat med den här familjen . . . Hahaha, känner igen det lilla du har skrivit så jag reagerade liksom på det!! Annars, grym blogg!

Svar: Haha, ingen fara. Det är ju lätt hänt om man säger så. Dem letade ju lite efter en svensk eftersom dem som dem haft innan var det om man säger så :PTack förresten. Så vart har du hamnat då, eller letar du fortfarande? :)
Jennifer

2 Elin:

Det är det jag tycker är så sjukt, har faktiskt matchat med en familj i McLean för dryga två veckor sedan!! Kollade på kartan, ganska nära Vienna om man säger så, där ser man hur liten världen kan vara hahaha :)

Svar: Nemen, jadu då är då världen rätt liten. Hehe :PMen då kan vi ju säkert träffas när vi sen är på plats båda två :)
Jennifer

Kommentera här: