Georgetown - Mysigaste Staden

Alltså jag älskar verkligen Georgetown!!
 
Jag tog metron bort till rosslyn vid typ 11.30 elr nått, jag var framme strax efter 12 iaf och inne i själva Georgetown 10-15min senare typ. Messa Sofie och hon var typ påväg, eller hon skulle ta sig till bussen och Jossan hade inte ens åkt från grejen med hennes VF än. Så jag vandra runt lite, in på H&M och köpte svarta shorts å nya underkläder för där står europeiska storlekarna på kläderna också så där vet man vad man ska leta efter. Inne på andra ställen så vet man ju inte riktigt, var in på VS och dem "mätte" mig så jag vet storlek men endå lite osäker typ :P
 
Mötte iaf upp Sofie efter typ 1h eller nått och käka lunch på PAUL, det franska lilla bageriet som finns på lite ställen här. I Frankrike så köpte jag typ bara bakelser å sånt där men nu så satte vi oss ner och tog en lunch. Jag tog en enkel ost & skinkbaugette. Hade velat haft en med kyckling som dem hade men då var det avokado och ine så mycket mer så den strunta jag i :P
 
Sen kom iaf Jossan å mötte oss där och sen så vi började strosa runt, vi gick in i lite olika butiker och kolla. Handlade då iPadfodrelet på TJ Maxxi men inte så mycket mer sen (spenderade mer på IKEA idag istället). Vi köpte med glass från Ben & Jerry och satte oss nere vid vattnet, dock var stenarna så varma från solen så vi brände typ både ben å rumpa när vi satte oss. Var så vart så stenarna "brände" igenom conversen när man satt med fötterna på dem...
 
Hade iaf en toppen dag. Vi avslutade den som sagt med sleepover hos Sofie med mat från Cava grill och sen så några avsnittt HIMYM. Vi kom även fram till att Ed Sheeran å Demi Lovato är så dumma att dem spelar på samma dag! Jag som vill gå och se båda, nu tror jag att jag kommer gå att se Demi i Baltimore ist. Ed vet jag att han har sagt att han kommer gärna tillbaka till Sverige medans Demi inte ens har satt sin fot där typ :P
 
Haha, men det var väl min dag i Georgetown typ :)
 
1. Skylten man möts av innan bron till Georgetown 2.Pauls menu 3. Min baugette 4. Ben & Jerry shop 5. Jag, Sofie å Jossan i väntan på bussen :)
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Georgetown, USA; • Kommentarer (0)

Kommentera här: