5 Months in the States

Idag så firas det med 5 månader i staterna vilket innebär att det är 30 dagar till julafton, 24 dagar till familjen kommer till USA (25 dagar till jag träffar dem) och 7 månader till jag går ut på resemånad!
 
5 månader i USA spenderades med tidig start för vi skulle ta christmascard på JC Penney och jag och barnen skulle ta våra "minneskort". Min familj tar nämligen varje år innan au pairen åker hem kort så dem ska kunna minnas oss samt se hur barnen har vuxit (gjordes lite tidigare i år men det var för att slå 2 flugor i en smäll typ). Tyvärr så vart det krångel när vi skulle göra det och dem låg efter schema så vi flytta det tills imorn. Jag körde hem barnen, jobba i kanske typ 2h med att ta fram kläder åt dem tills dem åker på onsdag till Detroit för att fira Thanksgiving och med att sortera deras kläder :)
 
Sen när vi kom hem så satte jag mig och bokade första planerna för min och Matildas resemånad. Jag bokade nämligen biljetter till One Directions On the Road Again Tour på Levi's Stadium i Santa Clara :D
Hehe, är ju en bit kvar tills det att vi åker på resemånaden som sagt men bättre att börja planera i tid typ ;)
 
1. See I told ya :P 2. Var å såg Mockinjay i fredags m Elin. Så BRA!! Ni måste se den ;)

Kommentera här: