Madame Tussauds

Så söndag för 2 veckor sen så var jag ju med Matilda till Madame Tussauds här i DC och vi hade superkul faktiskt (även om dem mesta där är presidenter så finns det några kändisar som vi posade med. Det roliga är ju bara att jag knäppte kort på Matilda med min kamera och hon på mig med sin och vi har inte riktigt hunnit med att sätta oss ner och fixa till det än x)
 
Vi var där iaf runt typ lunch kanske, Matilda kom hit hämta mig sen åkte vi in gick där ett par timmar sen käkade vi middag på Subway innan vi begav oss tillbaka hit för Matilda hade Au Pair möte här, min värdmamma är ju som sagt LCC (Local Child Cordinator) och samarbetar en del med Matildas LCC och detta mäte hade dem bestämt skulle vara här hemma och dem skulle grilla Smores och annats stuff :)
 
Vi hade iaf en superkul kväll, träffa en del nytt folk och annat kul :P
 
Men här är iaf lite bilder från Madame, nu ska jag åka och hämta Amalie så vi får höras senare :)
 
Först måste jag bara påpeka, hur f*n ska man '"posa" med fakade celebs??
1.Goofar med Roosevelt 2.George Clooney 3.Julia Roberts 4.Queen B i askonstig pose x) 5. MJ, King of Pop 6. Rihanna å hennes bomber :P 6. Oprah herself :)
 
Som sagt det finns fler bilder som är minst lika goofy men jag bjuder på dessa för stunden, hoeres ;)
 
• Kategori: I USATaggar: Au Pair Life, Beyoncé, George Clooney, Julia Roberts, MJ, Madame Tussauds, Oprah Winfrey, Rihanna, USA; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Stina:

Wow vilken härlig bild med Clooney 😘

Svar: Haha men man måste ju passa på ;)
Jennifer

Kommentera här: