Nytt hår!

Sitter hemma i sängen denna lördag och kollar på hockey just nu...
 
Jobbade ett par timmar imorse då min värdmamma är iväg på LCCträning och pappan är på någon grej på Virginia Tech där han gick på college. Efter att fått på barnen deras kläder och sånt så tog vi bilen till deras farmor/farfar där dem ska spendera resten av dagen :)
 
Påvägen hem så stannade jag till hos frisören där jag hade tid för att färga å klippa håret, blev supernöjd. Känner mig som normal igen, klippte även av typ kanske 5cm eller nått om jag inte har direkt tid till frisör igen :P
 
Det roligaste var nog endå att jag fick gå in och sätta på mig en sjukhusrock typ eftersom dem skulle hålla på med färg bl.a lite konstigt med smart, behövde ju inte oroa mig att jag skulle få färg på min tröja iaf ;)
 
Annars så är det inte så mkt som har hänt, har au pair möte imorn. Ska på baseball, nationals har sin sista match för sordinare säsong. Men dem har tagit sig vidare till slutspel så mer baseball kommer det att bli för dem ;)
 
Aja, nu äer hockey slut och Brynäs vann tillslut i förlängning så nu tänker jag ta en liten napp för jag är fortfarande inte helt 100 i min förkylning och det :(
 
Nya håret, känns toppen! :D
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Hockey, USA, Vinst För Brynäs; • Kommentarer (0)

Kommentera här: