Flight request home!!

 
Gaah jag fick nyss mejlet om att mitt flyg hem är typ bokat!
 
Jag å Matilda valde att flyga hem mellan måndag och torsdag men vi ska på Taylor Swift så vi kommer inte kunna flyga hem fören på onsdagen eller torsdagen och nu fick jag mejlet med vilka dagar som vi kunde flyga. MEN såklart så måste vi betala 50$ för att vi inte ska behöva missa Taylor Swift...
Det suger ju liten men det är en liten detalj i det stora hela vi får se Taylor som vi har betalat mer för och vi kommer få flyga hem tillsammans och det kommer vara med Iceland AIR vilket kommer betyda 2st väskor som vi kommer kunna packa i :)
 
Men känns endå skönt att veta så pass tidigt när vi kommer flyga hem för det kommer ge oss tiid att kolla över grejer och massa andra saker som jag skrev här om dagen t.e så kommer jag kunna provpacka och veta hur mycket jag har att röra på mig med vikt eller om jag redan nu har för mycket till exempel men då har jag ju tid att göra mig av med vissa saker (goodwill, paket hem, vinterjacka hem med kusin ev) ;)
 
Men nu vet jag ju det och ni kan klura lite mer på när ev jag kommer hem eller så, haha :P
Detta är ju verkligen spiken i kistan dock på att mitt år faktiskt snart är slut... *sadface*
 
Vi hörs!! ♥
 
Såå aa som sagt för 50 dollar så kan vi flyga hem när vi vill utan 50$ så kommer vi missa Taylor Swift, hmm vilket ska man välja ;) :P
• Kategori: I USATaggar: - 100 Dagar, Au Pair, Flight Request, Flight home, Flyg, Taylor Swift; • Kommentarer (0)

Kommentera här: