Lördag 4 April

I lördags sen så var jag ledig på morgonen och jobbade på kvällen så jag satte mig i bilen och åkte till Fairoaks för att köpa mig dem jeans som jag har tittat på i ett par veckor. Jag hade bara med mig 1 par shorts hit och sen så köpte jag mig 2 par till under sommaren, men dem är mer jobbshorts men nu köpte jag 2 par nya jeansshorts. Ett par som är svarta och ett par som är vita, kommer bli jättefint till några av dem topparna som jag har köpt och har sen tidigare. Och jag vet att jag fortfarande måste, måste å måste behövs väl inte men snarare så vill jag visa er det jag jag köpte i onsdags också men det får nog bli på torsdag eller så när jag börjar 12 :)
 
Iaf så åkte jag och sen när jag kom hem så kom jag lagomt hem samtidigt som alla andra i huset kom hem å då så var det dags för lunch och sen så vart det easter egg hunt för barnen runt huset vilket dem tyckte var superkul!
 
Sen på kvällen så var dem vuxna ut och åt middag så jag hade alla 3 barnen, gjorde det lätt för mig och vi hade movienight och dem fick se på agent cody banks 2. Vilket dem tyckte var helt ok, A gav upp när det var typ 20 min kvar så gick upp med henne och gjorde henne klar och sen så låg vi å myste tills det att pojkarna kom upp när filmen var slut :)
 
Vi hade jättefint väder som ni ser, lite blåsigt men endå soligt. Barnen fick iaf jättemycket med godis å var väldigt nöjda med dem fynd dem gjorde ;)
• Kategori: I USATaggar: Au Pair, Easter, Easteregg hunt, Godis, Shopping; • Kommentarer (0)

Kommentera här: