Måndagsäventyr

Igår så hade J sin sista dag av springbreak. Lärarna hade nämligen teacher workday (studeiedag helt enkelt) och han var hemma på morgonen. Vi gjorde klart det sista av hans läxor, spela liiite TV-spel och sen åkte vi å hämta A från förskolan. Efter det så åt vi lunch sen åkte vi till parken och spenderade restev av eftermiddagen i parken med kompisar innan det var dags för deras karate, så vi lämna parken och åkte hem till barnens kompisars hus och åt snack å barnen lekte lite mer och sen var det off till karaten så då fick vi en liten paus från barnen å kunde sista ner å andas lite, vilket var nice för när vi kom in hos deras kompisar så vart barnen helt crazywild och slutade inte fören det att dom somna (typ 2h efter läggdags)...
 
Kan bara säga att jag är så glad att skolan är tillbaks på normalt schema med start idag!
 
Just ja kan ju också säga som så att idag så intervjuade jag en potenciell ersättare för mig, kändes lite overkligt och typ sätter spiken i kistan på att mitt äventyr är snart över här. Passerade också 1oo dagars strecket för några dagar sen så nu är jag nere på tvåsiffrigt, Blää vad jag kommer sakna alla här...
 
Dagens aktivitet förresten, bloggande, plugg till helgkurs å A plockar blommor ^^
• Kategori: I USATaggar: - 100 Dagar, Au Pair, Back to Normal, USA; • Kommentarer (0)

Kommentera här: