Alla Hjärtans Dag!

Vaknade imorse runt 7 av det att J smög sig in i mitt rum (han hade tidigare i veckan bett mkg att INTE låsa dörren så hab skulle kunna överraska mig) för att lägga min alla hjärtans dags present som han köpt på mig så jag skulle få en religiös överraskning när jag vaknade, hur sött är inte det? <3
 
Var iaf en klubba elr kaka formad som ett hjärta (har inte öppnat den en men väntar spänt) som sen har rosa glasyr på sig :)
 
 
Hoppas att ni där hemma också har en trevlig dag, min dag kommer fortsätta med jobb nu på eftermiddagen och sen blir det nog bio med Matilda ikväll. Får se vad vi ser, är ju väldig hype of 50 Shades of Grey (är dock inte så intresserad av den om jag är ärlig) men Kingsmen hade också premiär igår och den vill jag också se, hehe ;)
 
 
Supersött av ppöjken att göra det men smaka det på kvällen och BLÄ vad söt den var...

Kommentera här: