Busch Gardens

I söndags så åkte jag, Lina och Cath till Busch Gardens. Bilen rullade härifrån runt 8 och då åkte vi och hämtade Lina hemma hos henne och sen så begav det sig. Det tar typ 2h 30min dit och det var inga större problem men just dem där sista 30min vart rätt jobbiga just för att man bara ville vara framme och just för att det börja bli tråkigt att köra automat vid den tiden typ...
 
Men vi hade iaf en superkul dag, åkte x antal rides och sen så såg vi 2 shower en i Tyskland och en i England.
 
Jag är så glad att dem ville följa med så jag kunde göra något kul min sista lediga helg här. Åker dock tbx till Busch Gardens med familjen nästa helg men då blir det ju inte lika kul eller vad man ska säga eftersom man jobbar. Sen helgen efter det så har Dennie kommit så kommer inte vara lika ffri eller vad man ska säga... :)
 
1. Dem hade en Food & Wine festival å vi hitta skandinavien :D 2. Utanför Da Festhaus i Tyskland 3. Tyska showen (handla om öltillverkning) 4. Under London Rocks, bubblor! ;) 
• Kategori: I USATaggar: - 1 månad kvar, Au Pair, Busch Gardens, Food & Wine, Sista Helgen; • Kommentarer (0)

Kommentera här: