Lördag den 21 mars

Idag så har det varit en rätt lugn dag, jag har varit ledig men har endå spenderat en del av dagen med familjen och med jobb.

Jag vaknade imorse och följde med resten av familjen till Fairfax för barnen hade deras belttesting idag och jag kände att jag behövde se en utav dem under min lilla tid med dem. Dem hade en för ca 3 mån sen också men då hade jag redan planer för dagen men eftersom mina planer idag bestod utav matte så kände ja att det var lugnt :P
 
Iaf så var det superkul att se på dem på deras belttesting, J gjorde nog sitt bästa jag sett honom göra när det kommer till karaten. A var inte blyg direkt som jag blivit tillagd att hon var förra gången men var nog lite osäker för hon titta väldigt mycket på vad pojken brevid gjorde. Iaf så vad det blandat med fysövningar, karateslag och sen på slutet fick dem knäcka bräda, hehe :)

Efter det så åkte vi till Cosco, jag har ju inte varit där tidigare men herre jävlar vad stort allt var, hitta lite saker som jag skulle kunna tänka mig bl.a 5 pack eos lipbalm (har egentligen 2 av "smakerna" men den är nästa slut) och ett minneskort till kameran (det jag har är 16 men skulle behöva ett typ 64gb till resemånaden eftersom datan inte kommer med)  så kanske blir en tur dit nästa vecka eller något igen ;)
 
Efter det så vart det hem och äta lunch och sen så gick jag till starbucks och satte mig ute där i solen och gjorde min inlämningsuppgift i matten som skulle in idag :)
 
Sen nu ikväll så har jag varit barnvakt åt några av mina VF kompisar som ville ha en spontan datenight men inte hade babysitter, och som sagt cash is king som man säger ;)
 
Bilderna förresten från belttesting tänkte jag att jag ska  lägga upp på typ onsdag efter det att dem fått deras nya bälten för att knyta samman det hela lixom ;)
 
Okej, men nu så blir det sängen för min del. Blir att träffa Matilda imorn, får se vad vi hittar på. Om det är fint så känner jag för att köpa lite lunch å sätta sig inne i DC och äta den (eller en park bara), får se vad Matilda säger ;)
 
Puss på er så hörs vi imorn ;)

P.s Vet att jag sa att videon med dansarna skulle ha kommit upp igår elr fredags men Vimeo verkar krångla så den ladda aldrig upp den. Varken på Youtube eller här på bloggen MEN på min youtubekanal så kommer videon iaf att finnas nu under morgonen för er så kommer den upp på bloggen under min morgon (er eftermiddag) D.s

Kommentera här: