Monday morning!

Så imorse när jag vaknade till som vanligt runt 7 så hade Amanda sms:at och sagt att skolan var inställd och om jag kunde börja 9 ist för 12. Såklart så kunde jag det då jag inte hade något annat för mig än att jag räknar matte på morgonen. 
 
Sen så har väl dagen flytit på rätt så bra. Vi var kvar i huset dock hela dagen för vi hade isstorm igår så allt var tänkt i is. Hela våran driveway var snorhal och bilarna var helt täckta i is. Träden var jättefina med iskristaller som hängde. dock är våra fönster så skitiga så fick ingen bild och jag var för lat för att gå upp och hämta mina skor och faktiskt gå ut med tanke på barn som bråka så fort jag lämna rummet...
 
Annars så var jag ledig i princip hela helgen så jag gjorde museumklass på national potrait gallery på lördag (så nu har jag 1 credit klar) och sen så var jag över till Lina på kvällen för att fira Malin och sen så åkte vi in till Dupont Circle i DC o stanna där till runt 3 innan vi åkte hem :)
 
Söndag sen så vakna jag runt 9, väntade till jag riktigt vaknat innan jag åkte till IHOP och köpte min brunch (french toast med färska frukter) sen så spenderade jag resten av dagen framför TVn och kolla ikapp lite serier  sen så kom famljen hem runt 5pm (min värdfamlj var iväg å åkte skidor nämligen) men in princip så vände bara min HP i dörren för dem åkte in till Verizon center och kolla på hockey så jag kollade barnen för kvällen så vi bada i bubbelpoolen och sen gick vi in, barnen tog en kalldusch då vi hade slut på varmvatten eller nått och sen fick dem se film tills det att middagen var klar och sen var det sängdags och lite Emil i Lönneberga läsning :P
 
Efter det så kollade jag på Once Upon a Time som hade nypremiär och ett x antal Hawaii Five-0 innan jag gick upp och somna som en stock x)
 
Just ja, i torsdags så var jag in till DC och träffade min släkting Matt igen (han som tog med mig å Matilda på Segway) och såg på en musikal med namnet Anything Goes. En tapdancing muskal som utspelar sig på en båt. Den var riktigt kul och jag är så glad att jag tog chansen och gick även om det var stressigt för barnen hade ingen skola så vi åkte ut till Dulles och monkey joe (hittade godaste hamburgaren på Arby's) under eftermiddagen och vi lämna våra gii hemma så det var lite stress med att komma hem och hämta gii, äta snack, komma till karaten och hinna med metron. Dock så gick allt bar för barnen sov i bilen när vi kom hem så jag sprang bara in hämta gii och snack och sen åkte vi till karaten och var först där x)
 
Hoppas ni hade det bra där hemma iaf och att ni snart börjar få lite vår iaf. här får vi nog vänta lite till innan det händer men så länge dagarna bjuder på sol och lite varmgrader så tänkte inte jag klaga :P
 
Hörs!
 
 1. Utanför Warner Theatre i DC 2. Program å biljett 3. Tavla på potrait Gallery 4. IHOP French Toast
• Kategori: I USATaggar: 8 months now, Anything Goes, French Toast, IHOP, Musical, Potrait Gallery, Snow Day, USA, Warner Theatre; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Elin Erixon:

Åhh är såå avundsjuk! Vill till USA nu!

Svar: Åh jag kan förstå det. Absolut det bästa beslutet jag tagit, är så ledsen att det snart är över... :(
När kommer du ta dig iväg eller rättare sagt när vill du iväg? :)
Jennifer

Kommentera här: