Söndag 22 Mars

Idag så träffade jag Matilda, vi åt en lite sen lunch på Cava, kollade runt på Target och sen åkte vi till Costco och jag köpte mig ett större minneskort till min kamera och sen så köpte jag på mig lite Eos läppbalsam. Dem sålde nämligen dem i 5-pack så jag passa på att köpa några så nu har jag nog samlat på mig alla "smakerna" snart. Behöver nog bara köpa mig en ny av min kokosmjölk eller vad den nu heter (den rosarandiga) så har jag alla, lite wierd sak kanske men dem funkar riktigt bra för mig och kostar ju typ mer än hälften här mot vad dem gör hemma x)
 
Iaf så gjorde vi det på söndagen och så bokade vi också flyget till Las Vegas för resemånaden :)
 
Nå mycket mer tror jag faktiskt inte att vi direkt gjorde på söndagen utan efter det att vi bokade biljetterna så chillade vi mest bara här på mitt rum innan det att Matilda åkte hem igen :P
  
Har jag sagt att boendet i Vegas är bokat förresten? The Linq blev det, nybyggt å bra ;)
• Kategori: I USATaggar: CAVA, Costco, Eos Läppbalsam, Lame Helg, Target; • Kommentarer (0)

Kommentera här: